July 5, 2011

tentang seorang kawan

''Sendirian lebih baik daripada mengambil teman duduk dengan orang jahat, dan teman duduk orang baik adalah lebih baik daripada sendirian'' 
 
 
 
memang susah nak cari sahabat . itulah yang aku rase sampai aku jumpe seseorang yang layak aku panggil ''sahabat'' . kami terlalu banyak persamaan . setiap kali apa yang aku fikirkan , belum sempat nak cakap . mesti die dah cakap dulu . memang sangat pelik . perkara sama akan berulang tiap2 hari . kami berkawan sejak form 2 lagi . dah ramai jumpe kami then cakap kitorang kembar . tak tau lah sejauh mana kebenaran tu . kitorang tengok muke laen je . takde pape yang same . die adalah orang pertama yang aku cari klau ade berite ''hot'' . samada gembira atau sedih . sume kitorang akan share .dalam kelas pon macam tu . ade jea yang kitorang akan buat . sumthin yang pelik2 . :) honestly . mmg rindu sangat kat die . sejak lepas dapat result SPM . n masing2 wat hal sendiri . dan sedikit konflik . baru2 ni baru rasa closed smule . nak rapat smule . n aku tau die akn rndu aku camne aku rindu die . 

 
 
NUR AINI BINTI MD NOR
'' kau tiada galang gantinya '' 
 
kawan sejati itu ibarat tangan dan mata,
saat tangan terluka mata menangis. . .
saat mata menangis tangan menghapusnya. .





'' SAHABAT SELAMANYA ''

No comments:

Post a Comment