July 8, 2011

entri hari ini ialah . . . . .

aku



dan

zizan raja lawak



HAHA . lebih kurang camtu laa entry ary ini
akuu mmg minat gile kat G-SHOCK . kalau baby-g ny kureeng lahh
sbb die kcik klau nak pdnkan nan tangan akuu yg superr ny :)
 
aku kaitkan jea ngan si zizan ny sebab aku rase die adela peminat g-shock gak
every week on raja lawak / maharaja lawak
aku usha jea tangan die . tak prnah lagy rasenye die tak pakai
memang cun lahhh
 
till today . aku ade satu jea G-SHOCK ori
wane purple . nak beli banyak rase cam sayang pulak duet tuh
tapi bile tgk org wat cllection . jeles pulakk . 

setakat ny ramai jugak sedare-mare , sahabat handai akuu
adela peminat G-SHOCK 
bak kate mereka ''...kite ny student . tak mampu yg ori . yg market lanun pon okayy ''
kat bawah ny adela some type yg aku brminat nak ade . .
thankiee :)

pernah decide nak beli pattern ny


last-last beli pattern ny . yg tgh tuh 

pinkiee wannabe

white blinkiee

ultraviolet baby-g

colourful attraction



***ade plan nak belikan my sayangs that pattern
sbb die tgh carik jam sport tapi leather stripe
insya ALLAH :)

No comments:

Post a Comment